دوستت دارم
تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394برچسب:, | 9:27 | نويسنده : فریماه

 

 

نمیدانم،

 

 

تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم،

 

 

یا نفسم را به اندازه ی تو !؟

 

 

نمیدانم،

 

 

چون تو را دوست دارم نفس میکشم،

 

 

یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم

 

 

نمیدانم،

 

 

زندگی من تکرار دوست داشتن توست،

 

 

یا تکرار دوست داشتن تو، زندگی من ؟! 

 

 

تنها می دانم : که دوست دارمت

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت9:15---31 شهريور 1394
سلام فریماه خانم با این ذوقی که به نوشتن داری امیدوارم پله های نردبان اسمان رو یکی یکی طی کنی.مرسی
پاسخ:ایشالااااا


ainor
ساعت16:56---9 مرداد 1394
ﺳــﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ...


ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ


ﻭ ﺗﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯽ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺑﻮﺩﻧﺪ …



ﺳــﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ . . .



ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺑﺎ ﻫﻤﮥ ﮐﻤﺒﻮﺩﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﻏﺮﻭﺭﺕ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ



ﻭ ﺑﺎ ﻫﻤﮥ ﻏﺮﻭﺭﺷﺎﻥ ﻣﭽﺎﻟﻪ ﺍﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ …



ﺳــﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ . . .



ﺗﻮ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ



ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﺍﻥ ِ ﭘﺸﺖ ﭘﺮﺩﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ …



ﺳــﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ . . .



ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺳـﺎﺩﮔﯽ ﺍﺕ ﭘُﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ



ﻭ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﺪﻭﻩ ، ﺗﻨﻬﺎ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﯽ



ﺳــﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ . . .



ﺳــﺎﺩﮔﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺣﻤﺎﻗﺖ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪ ﻭ



ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯽ ﻓﻬﻤﺪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﺯ ﻓﺮﻁ ِ ” ﺁﺩﻡ ﺑﻮﺩﻥ ”



ﺳــﺎﺩﻩ ﺍﯼ . . .




پاسخ:بسیار زیبا ممنونم.....


آرام
ساعت12:02---8 مرداد 1394
سلام عالی بود

ali
ساعت1:39---7 مرداد 1394
salam.veblog jalebi dari
پاسخ:mamnooooon az shoma


دیبا
ساعت17:03---6 مرداد 1394
سلام.نوشته هاتون واقعا زیبان.خسته نباشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: