4
تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 21:26 | نويسنده : فریماه

 

می‌نویسم،... چون می‌دانم هیچ گاه نوشته‌هایم...

 

را حرف‌هایم را نمی‌فهمی،... نگاهت نمی‌کنم، چون تو...

 

اصلا نگاهم را نمی‌بینی،... صدایت نمی‌زنم، زیرا ...

 

اشک‌های من برای تو بی‌فایده است... فقط می‌خندم، ...

 

چون تو در هر صورت می‌گویی من دیوانه‌ام...

.

.

.

سکوتم را به باران هدیه کردم... تمام زندگی را گریه

 

کردم...نبودی در فراق شانه هایت.. ..به هر خاکی رسیدم

 

گریه کردم...

.

.

.

.

عشق، نردبانی است که ما را از خود بالا می کشد.

 

عشق، همان فعل انفعالی است که در برابر گل سرخ

 

به ما دست می دهد.

 

عشق، عزرائیل زیبایی است که

 

رسید، جسم ما رامی گیرد و قبض روح راامضا می کند

 

عشق، اولین آهی است که در آیینه کشیده ایم.

 

عشق، اولین حقوق ما از باجه معرفت است.

 

عشق،خرید وفروش با پای عاشق و معشوق است.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت1:41---12 آبان 1394
دلــ ـــــم کــه میگیرد…
به خودم وعــ ــــده های روز خوب را میدهـــ ــم
از همــ ــان وعده های خوبــی که:
سالهــ ــــاست به امیــ ـــد رسیدنشان
تقویــ ــم را خط خطی میکنم…


samyar
ساعت0:42---2 آبان 1394
عالین...خیلی!

h;d
ساعت22:32---1 مهر 1394
حتما در این دنیا جایی هست
که لحظه ای به دور از هیاهو
من و تو
ما شویم
حتما باید چنین جایی باشد


ملینا
ساعت18:39---31 شهريور 1394
خیلی از وبت خوشم اومده


OMID
ساعت21:40---23 شهريور 1394
وبه خوبی داری آفرین

مُرتضی
ساعت2:35---19 شهريور 1394
بــــا آن همــــــه دلــــــــدادهـ

دلــــــش بستــــــه ے مـــــــــا شــــــد !

اِے مــــن بــهـ فــــــــداے دلِ دیوانـــــــه پسندش

... ♥


faezeh
ساعت16:55---9 شهريور 1394
گاه میتوان تمام زندگی رادرآغوش گرفت اگرتمام زندگیت یک نفرباشد...

سیمین
ساعت13:41---9 شهريور 1394


پـΩـرجهنمے
ساعت22:21---8 شهريور 1394
وب خوبی داری اگه خواستی بیا تبادل لینک

امیر
ساعت11:28---3 شهريور 1394
آخیییییییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: