قهرمان زندگی من...
تاريخ : پنج شنبه 8 مرداد 1394برچسب:, | 12:52 | نويسنده : فریماه

 

 

 

 

 

 

قهرمان زندگی من کسی است که:

 

 

 

لا به لای شلوغی های روزمره ذهنش گمم نمی کند و به بهانهی ترافیک پر ازدحام زندگی

 

 

 

مرا انتهای کوچه ی بن بست جا نمی گذارد.

 

 

 

قهرمان زندگی من جسارت راستگو بودن به چشمانم را بلد است

 

 

 

و برای فرار از ندیدن دروغ هایش به سایه ها پناه نمیبرد

 

 

 

قهرمان زندگی من در پی احتمال داشتن فرصت های بهتر مرا میان بود ونبودش

 

 

 

محک نمی زند.او کاشف من است نه برهم زننده ام...

 

 

 

و من تاکنون کسی را نیافته ام که تونا به کشف نواختن قطعه ی وجودم و شنیدنش باشد...

 

 

 

از این رو قهرمان زندگی ام خودم بوده وهستم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت15:26---5 مهر 1394
ویت عاااالیه گلم
امیدوارم موفق باشی


saeed
ساعت15:42---31 مرداد 1394
خیلی باحال بود ناااااااااااااااااااااااایس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: